<%option explicit%> <% dim oconn, orec, sql, tekst, navn, adresse, email, telefon, fdato, bemaerkning, overskrift, jmail set oconn=server.createobject ("adodb.connection") set orec=server.createobject ("adodb.recordset") oconn.open strconnect navn = request.form("navn") if navn <> "" then adresse = request.form("adresse") email = request.form("email") telefon = request.form("telefon") fdato = request.form("fdato") bemaerkning = request.form("bemaerkning") sql = "insert tblindmelding (navn, adresse, email, telefon, fdato, bemaerkning) values (" & klargoer (navn, "") & ", " & klargoer(adresse, "") & ", " & klargoer(email, "") & ", " & klargoer(telefon, "") & ", " & klargoer(fdato, "") & ", " & klargoer(bemaerkning, "") & ")" oconn.execute sql Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail") JMail.ServerAddress = "websmtp.taastrupskakforening.dk" JMail.Sender = "admin@taastrupskakforening.dk" JMail.Subject = "Ny indmelding via hjemmesiden" jmail.contenttype = "text/html" JMail.Body = "Navn: " & navn & "
Adresse:
" & replace(adresse, vbcrlf, "
") & "
E-mail: " & email & "
Telefon: " & telefon & "
Fødselsdato: " & fdato & "
Bemærkning:
" & replace(bemaerkning, vbcrlf, "
" %> <% response.write "
" %> <% sql = "select overskrift, tekst from tbltekst, tbltekstplacering where tbltekst.placeringid = tbltekstplacering.placeringid and tbltekstplacering.placeringnavn = 'Indmeldelse'" orec.open sql, oconn tekst = orec ("tekst") tekst=jmltilhtml(tekst) tekst = billedetilhtml(tekst) overskrift = orec("overskrift") orec.close response.write "
" response.write "

" & overskrift & "

" if navn = "" then response.write "
" response.write "" response.write "" response.write "" response.write "" response.write "" ' response.write "" response.write "" response.write "
Navn
Fødselsdato
Medlemstype" response.write "
Bemærkning
" else response.write "

Tak for din indmelding

" end if response.write "
" & tekst response.write "
" response.write "
" %> <% set orec=nothing oconn.close set oconn=nothing %>