Er du træt af at blive kaldt Kloge-Åge, Dovne-Robert, No-Brainer eller lignende og er mellem 6-20 år, så kig forbi de lokale Skak N?rders paradis i Taastrup Medborgerhus om torsdagen fra klokken 1700-1830.

I disse dage med mange tilbud til byens unge, har vi blot to hold. På hold A har vi talenterne Jakob Brendstrup Hansen, Andreas Lundahl, Ada Yildiz og Kristian Valsted, der har Jan Mose Nielsen som underviser. De unge valfarter til turneringer næsten hver weekend, da mulighederne er mange - det bliver til Junior Grand Prixs, hurtigskakturneringer, weekendturneringer, juniorholdturneringen og i denne sæspiller Kristian og Jakob med om klubmesterskabet hos seniorerne

Hos hold B med underviser Margret Petersen, har vi juniorerne Emil Nedergaard M?ller, Mads Bjærnslev, Alex Ralets og Mikkeline Mose Lauth Lindballe. Her er vi lidt blidere med antallet af turneringer, da det hovedsagligt bliver turneringer i Junior Grand Prix Serien, interne smæturneringer og turneringer arrangeret af klubben